‘Şeker Hastalığına İyi Gelir’ Diye Topladığı Otla Hayatını Kaybetme Tehlikesi Geçirdi
Mardin'de, 52 yaşındaki M.S. isimli kadın, dağda topladığı bir otu 'şeker hastalığına iyi gelir' önerisiyle tüketince zehirlendi. İç organları ciddi şekilde zarar gören M.S., tedavi edilerek hayata döndü. Hastanede yaşadığı deneyimi paylaşan kadın, "Tanımadığınız otları asla yemeyin. Ben gerçekten öldüm, dirildim. Çok tehlikelidir. Bu hatayı yaptım, siz yapmayın," dedi. Şeker hastalığı ile mücadele eden M.S., bahar aylarında dağdan topladığı bir otu, arkadaşlarının tavsiyesi üzerine kullanmaya karar verdi. Ancak kısa süre sonra rahatsızlanarak Mardin Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan muayenelerde iç organlarında ciddi hasar olduğu tespit edildi. Tehlikeli durumu atlattıktan sonra M.S., topladığı otun zehirli olduğunu ve kendisine büyük…